Wednesday, September 1, 2010

I'm Home...Tadaemass..

Assalamualaikum w.b.t..

Alhamdulillah selamat juga sampai akhirnya ke rumah.. Tak sia-sia perjalanan selama 9 jam tadi..Letih dan penat? Of coz la.. Tp yg pntg aku dh sampai rumah.. hehehe... Sebenarnya perjalananku ini bukanlah dirancang.. On the spot n tergesa2 lbh tepat.. Begini ceritanya...

Semalam merupakan hari yang kunanti2 kan kerana last class b4 bcuti raya... Paginye ad test PJ Suaian..(X study pe pun trus jawab je..Harap2 ok la result nnt) Lpas 2 Yan, kawanku pulak minta tolong temankannya untuk setelkan surat jemputan penyelia untuk PDK. Nasib sume bjalan lncr.. Sesudah 2 aku blk ke klj n on FB.. Tp malangnya dapat berita x best la plak, bus tunda.. Mmg tensen n x mood nk g kls petang. Trus ak call Rumah n mak ak ckp blk je la mlm ni jgk (Ihb). Pe lagi dah dapat greenlight akupun mntk tlg Atul plak belikan tiket..(Nasib Baik ada lagi tiket, huhuhu...)

Akupun trus kemaskan brg2 nk bwk blk rya n bsiap2 nk ke kls ptg plak (just discussion dgn tutor tntg mini tesis yg perlu diselesaikan..) Pada mulanya aku ingatkan aku akan pulang 2hb iaitu harini. Tapi aku dapat berita bahawa bus ditunda ke 3hb.. Sakit ati? Memangpun.. Apa lagi, aku amik keputusan balik je terus lps pjumpaan dgn tutor.. Tak sanggup rasanya nak menunggu lg 2 ari untuk pulang. Sedangkan urusanku di kolej dah selesai.. Lebih baik aku cepat2 pulang. Sekurang2 nya aku dapat menonton tv n dvdku.. Telah lama rasanya aku meninggalkan minatku yang utama ini...

Terima kasih tak terhingga pada kawanku Atul kerana membantuku untuk membeli tiket (Nasib baik ada lagi, huhuhu...)

Buat kawan2ku semua, aku nk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri n Maaf Zahir & Batin.. Smoga anda semua selamat pulang ke destinasi masing2..

p/s wk otai ku, cik wanie piera....
tq 4 kad raya, ak x men r kad rya..mesej je aci la kot..
kalu nk jgk bak almt ek..
InsyaALLAH b4 rya smpi k..
hehehe...

No comments:

Post a Comment